Translate

16 Ekim 2011 Pazar

Seni Seviyorsam Bundan Sana ne



PostHeaderIcon Seni Seviyorsam Bundan Sana ne
PostDateIcon March 9th, 2008 | PostAuthorIcon Author: Redman

Seni Seviyorsam Bundan Sana ne

SADIK SÖZTUTAN
1961 Kars doğumlu.Çok sayıda şiir,fıkra ve hikaye yazdı.Türkiye Gazeteciler Cemiyeti,Türkiye Spor Yazarları Derneği ve Türkiye Milli Olimpiyat Komite üyesi.Sürekli Basın Kartı sahibi.Halen bir gazetenin spor müdürlüğünün yanı sıra spor edebiyatına dönük kalem ürünleri vermeye devam etmektedir.Sadık Söztutan evli ve 2 çocuk babasıdır.

Yayınlanmış eserleri:

BEN SENİN YERİNDE OLSAYDIM BUNLARI KİTAP YAPARDIM – 1999

GOL OLMASA DA HAREKET GÜZELDİ – 2000

SIRA BANA GELDİĞİNDE BİLET BİTMİŞTİ – 2001

FAİLİ MEÇHUL SPOR ÖYKÜLERİ – 2002

SPOR BİR HİKAYEDİR – 2002

SANA GÖZ YAŞI VADEDİYORUM – 2006

Önsöz Yerine

-Aşk küçük bir sözcüktür;onu,sevenler büyütür.

Şey…Doğruyu söylemek gerekirse,bu önsözü ben yazmadım.Aşk,insanlık tarihi boyunca tarifi en fazla yapılan kavram.Ben, -tuğlaların arasına harç koyar gibi- aşk üzerine söylenmiş bazı sözleri birbirine bağlamakla yetiniyorum.

” Aşk,uçsuz bucaksız bir çınar ormanında,düşen bir yaprağın sesini,iki kişinin de aynı anda duyabilmesidir ” (Stella Hansiz) diyen de haklı, ” Aşk, insanın kendisini mutsuz edecek kişiyi sevmesidir ” (Soren Kierkegaard) diyen de… Çünkü, ” Sevgi onaya gerek duymaz ” (Leo Buscaglia).Öyleyse, ” Ben sizi seviyorsam,bundan size ne? ” (Goethe).

” Gül desenli bir elbise giymişseniz,o güllerin dikenlerinin gölgesinin sizi incitmesinden korkuyorum ” (Nedim) diyecek kadar hassasiyet ister aşk…Zira,” Sevmek,korumaktır ”(Bir sigorta reklamı sloganı).

Sırf bir arayış da olabilir aşk; ” Birisine bağlanıp,onun istediklerini istemekten,onun düşündüklerini düşünmekten,yani hiç özgür olmamaktan ibaret ” (Tolstoy) bir şey… Ya da, ” Bir kişi ile geri kalan herkesin arasındaki farkın çok fazla abartılması ”(Bernard Shaw); ne dersiniz?

İyi tarafından bakarsanız, ”Her durumda evlenin.İyi bir eşiniz olursa mutlu,kötü bir eşiniz olursa filozof olursunuz ” (Socrates).Bu sebeple, ”Sevmiş ve yitirmiş olmak,hiç sevmemiş olmaktan iyidir ” (Lod Alfred Tennyson).Gerçi ” Hem sevmek hem de akıllı olmak imkansızdır ” (Francis Bacon).Çünkü, ” Aşk kum saati gibidir,kalp doldukça beyin boşalır ” (Anonim).İşte o zaman da, ”Aşk ile öksürük hiçbir zaman saklanamaz ” (Avustralya ata sözü).

Bir öykü başlığında kullandığım gibi, ” Aşk biraz da mazoşizmdir ” belki,gönüllü işkence yani… ” En ağır işçi benim, 7 gün yirmi dört saat seni düşünüyorum ” (Ümit Yaşar Oğuzcan) diyen şaire inat, ” Belki de hiç gelmemiş ve hiç gitmemişlerdir.O kadınlar ki yoktular ” (Atilla İlhan) yanılgısıdır belki…

Esasen, ” Aşk kalbimizin saygısız misafiridir.Bize sormadan geliiir,bize sormadan gider! ” (Cenap Şahabettin).

Editör : Yasin Duvan

Tasarım:BKY Ajans
E-Kitap - E-book :kitap özetleri, kitap özeti, yeni çıkan kitaplar, romanlar, hikayeler, biyografiler, kitap oku, bedava kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kitap özeti, kitap,yeni çıkan kitaplar, romanlar, hikayeler, kitap oku, bedava kitap