Translate

İzleyiciler

14 Temmuz 2011 Perşembe

Saçları Kuzguni Kadın - Pınar Cebeci Kartol

 Kitap Özet

,Bu kitabı yazarken,Yüzünüzde bir gülümseme olsun istedim.Bizi ayakta tutan hayallerinHiç bitmemesini istedim.Benden sonra çocuklarıma,Hoş bir anı kalsın istedim.Keşkelerimin üzerine bir tik daha atıp,Mutlu olmak istedim.Bilmem ki,Çok mu şey istedim? Kaynakwh webhatti.com: Kaynakwh webhatti.com:
Kitap Ön Yüzü



Kitap Künyesi


Saçları Kuzguni Kadın - Pınar Cebeci Kartol


İkinci Adam Yayınları

» Şiir

Fiyatı : 7,00 TL

Temmuz 2011,
78 sayfa,
ISBN: 9786051280875
kitap özetleri, kitap özeti, kitaplar, yeni çıkan kitaplar, romanlar, hikayeler, biyografiler, kitap oku, bedava kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kitap özeti, kitap,yeni çıkan kitaplar, romanlar, hikayeler, kitap oku, bedava kitap