Translate

İzleyiciler

14 Temmuz 2011 Perşembe

Kadınları Kullanma Kılavuzu - İlhan Uçkan

Kitap Özet

Bir kadın “Seni seviyorum” diyorsa bu yalnızca aşkından kaynaklanmaz.

Daha ziyade bir soru cümlesidir bu. Sessizce, usulca sorulan bir soru: “Peki ya sen?”Kaynakwh webhatti.com: Kaynakwh webhatti.com:

Bir kadın “Seni seviyorum” diyorsa, bu, “Beni sevmeni, bana delice aşık olmanı ve her istediğimi yapmanı istiyorum” demektir. “Efendinin ben olduğum bir köle hayatı istiyorum. Ama bunun böyle olduğunu sen asla bilemeyeceksin!”

KADINLARI KULLANMA KILAVUZU oyunu eşitliyor, oyunculara eşit haklar tanıyor!




Kitap Adı: KADINLARI KULLANMA KILAVUZU
Satış Fiyatı: 16 TL
Orjinal Adı:
Yazarı: İLHAN UÇKAN
Türü: REHBER
Çevirmen:
Barkod:
ISBN: 978-9944-485-36-4
Sayfa Sayısı: 394
Basım Tarihi: Mayıs 2007
kitap özetleri, kitap özeti, kitaplar, yeni çıkan kitaplar, romanlar, hikayeler, biyografiler, kitap oku, bedava kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kitap özeti, kitap,yeni çıkan kitaplar, romanlar, hikayeler, kitap oku, bedava kitap