Translate

İzleyiciler

21 Ağustos 2011 Pazar

Bu Yaz Ayrılığın İlk Yazı Olacak - Selim İleri Deneme - İnceleme



Nerdesin? dedi. Nerdesin? Ne çabuk yitirdik, ne çabuk birbirimizi yok saymaya koyulduk Hoşça kal canım, sonsuza kadar. Hoşça kal, birbirimizi hiç tanımamışçasına. Günler olmadı. Birbirimizi sevmedik. Geceler olmadı, beni aramadın, ben seni düşünmedim, sana söyleyemediklerimin acısını çekmedim, içimden konuşmadım. Hoşça kal! 2002 Orhan Kemal Roman Armağanıyla onurlandırılan Bu Yaz Ayrılığın İlk Yazı Olacak, gerek kurgusu, gerekse anlatım ve üslubuyla Selim İleri Edebiyatında bir dönüm noktasıdır.
E-Kitap - E-book :kitap özetleri, kitap özeti, yeni çıkan kitaplar, romanlar, hikayeler, biyografiler, kitap oku, bedava kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kitap özeti, kitap,yeni çıkan kitaplar, romanlar, hikayeler, kitap oku, bedava kitap