Translate

31 Mayıs 2014 Cumartesi

Yeni Çıkan Kitaplar: “HAYATINI DEĞİŞTİR”


Büyük ilgi gören “Hayatını Seç” adlı kişisel gelişim kitabıyla çıkış yapan yazar-yaşam koçu Mert Çuhadaroğlu'nun yeni çalışması “Hayatını Değiştir” yayımlandı. Yitik Ülke  Yayınları'ndan çıkan kitap, türün meraklısı için oldukça iyi bir kılavuz kitap.

Mert Çuhadaroğlu, kitabını şu sözlerle tanıtıyor okuruna:
“Unutkandır insanoğlu. En çok da kalbinin sesini dinlemeyi unutur… Potansiyelini, neler  yapabileceğini unutur… Bir gün hatırlar ve her şey yeniden başlar…” Benim değişim yolculuğum bu cümle ile başladı.

Peki kalbimin sesine kulak vererek hayalimin peşinden gitmek için bir seçim yaptıktan sonra  gerçekten neler oldu, neler yaşadım, ne hissettim?

Ben tek bir şey yaptım. Dikkatimi daha çok hayatımda olan güzel şeylere vermeyi seçtim ve hayatımı daha çok sevmeyi öğrendim. Kalbimin sesini dinleyerek potansiyelimin farkına  vardım tekrar. Değiştim ve değişimin hep daha iyiye doğru olduğunu gördüm.

Kitabımda 15 yıl denetim ve finans sektöründe çalışan 40 yaşında bir kişinin bir anda  kendisini bekleyen güvenli geleceği elinin tersi ile iterek yazarlık ve koçluk yapmaya  başlaması ile gelişen hikayemi kişisel gelişim ve koçluk bilgileri eşliğinde özetledim.

Danışanlarımdan izin alarak gerçek hayattan koçluk örneklerine yer verdim. Potansiyelini  daha fazla kullanmak ve hayatında değişiklik yapmak isteyen herkesin okumasını tavsiye  edebileceğim rehber niteliğinde bir kitap oldu. Gerçek hikayeler her zaman etkileyicidir, bu  kitapta anlatılanlarda tam bu nedenle öyle işte.

Mert Çuhadaroğlu kimdir?

Mert Çuhadaroğlu, 1972 yılında İstanbul’da doğdu. Orta ve lise öğrenimini Avusturya

Lisesi’nde tamamladıktan sonra Marmara Üniversitesi Almanca İşletme Bölümü’nden

mezun oldu. 15 yıl denetim ve finans sektöründe çalıştıktan sonra 2012 yılından itibaren

koçluk yapmaya başladı. Özge Çuhadaroğlu ile evli olan yazarın Duru ve Ada isimli 2

kız çocuğu vardır. Yazarın ilk eseri Hayatını Seç 2012 yılında Yitik Ülke Yayınları'ndan

çıkmıştır. Hayatını Değiştir isimli kişisel gelişim kitabı Mert Çuhadaroğlu’nun yayımlanan

ikinci kitabıdır. Kariyer koçluğu başta olmak üzere bireylere koçluk hizmeti sunan Mert

Çuhadaroğlu ayrıca kendi adını taşıyan web sitesinde ve sosyal medyada günlük motivasyon

yazıları yazmaktadır.
E-Kitap - E-book :kitap özetleri, kitap özeti, yeni çıkan kitaplar, romanlar, hikayeler, biyografiler, kitap oku, bedava kitap

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kitap özeti, kitap,yeni çıkan kitaplar, romanlar, hikayeler, kitap oku, bedava kitap